درباره نانو عایق ویم

مجموعه ویم فعالیت خود را از سال 1392 به صورت مستقل در زمینه تولید رنگ های نانو و نانو عایق های رطوبتی ساختمان شروع کرده است. مجموعه نانو عایق ویم پیش از آن نیز با مجموعه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی پیشرو در صنایع نوین و نانو تکنولوژی همکاری موثری داشته است.

ویم (WEEM) نام دوغابی از کاهگل است که در گذشته به عنوان پرایمر قبل از اجرای کاهگل استفاده می‌شد که موجب افزایش چسبندگی سطح می‌شد و در نهایت نیز روی کار جهت یکپارچه شدن و عایق شدن سطح کاهگل اجرا می‌شد و این از هوش پدران سرزمین ماست.

مجموعه ما متشکل از مهندسان ساختمان، مهندسان شیمی، مدیران بازرگانی و فروش است تا بتواند براساس نیاز سنجی‌های انجام شده در مجموعه، برای صنعت ساختمان، راه و سازه بهترین محصولات را تولید کند و پس از انجام تست‌های فراوان و گرفتن تاییدیه‌های مورد نیاز مطابق با استانداردهای روز دنیا با قیمت مناسب آن‌ها را روانه بازار کند.

محصولات و چشم‌انداز نانو عایق ویم

عایق لاستیکی، ایزوگام مایع، رنگ عایق الاستیک آبگریز و پلی اورتان از شاخص‌ترین محصولات مجموعه ما به شمار می‌رود. تمام محصولات ما با ویژگی‌های منحصر به فرد تولید شده و در مناطق مختلف کشور تست و اجرا شده است.

هدف و چشم‌انداز مجموعه تولید و گسترش محصولات باکیفیت، مقرون به صرفه و قابل رقابت با محصولات برتر دنیا است.

نانو عایق ویم-دریاره نانو عایق ویم-nanoweem.com

محصولات ما

مجموعه ما در آپارات